Buurcuu vala ben hic yaptirmicaktim. Sonra gecen gun internette sapasaglam bi digan bebegin dogdugu andaki girdigi krizi godxum tetrnoz yuzunden ve vefat etmis, o yuzden korktumda oldum. Ayrica anestezi okudum hastanelerde gorev yaptim ozel ve devlette, ne kadar saglik meselesi soz konusu olsada dikkat etmiyorlar ameliyathanede kullanilan malzemelerin hijyenine. Ornegin kac hastaneye gittiysem nefes borusuna hortum yollamak icin agza bir metal konulup agiz ayriliyor ama o metali mesela sadce baticon dokup oyle suyun altinda yikiyolar diger hastalarada kullaniolar