sevdenuur catandgirlmom ya sonradan oyle diyorum 171 kizim neyin kafasi bu diye ama diger hamileligimle kiyaslayinca bide doktor biraz dusuk degince tedirgin oldum acaba anormal bi durummu bu diye
catandgirlmom sevdenuur bence hiç tedirgin olmayın bende bütün hamile arkadaşlarımdan 200 lerde değerler duymuştum ve panik olmuştum kadından kadına zaten değiştiği gibi bir kadının kendi hamileliklerinde bile değer değişiyor yeterki düzenli artış olsun
sevdenuur Gamzeerdgn Evet anca icim oyle rahat etcek duzenli arttigini bilsem dusuk ilerlemesini takmam belki o kadar ama .. bilmiyorum ya ne zor işler
MeltemEA sevdenuur merhaba bende evde testle öğrendim ilk ,kanda aynı gün beta değerim 170,8 çıktı şuan hamileliğim devam ediyor çok şükür 15+2. Sonradan yükseldi değerim sanırım henüz seninde çok küçük
sevdenuur MeltemEA gecikincemi ogrendiniz gununuzdemi acaba . İnsAllah bizimde saglikla devam eder.🤲🏻hayirlisiyla kucaginiza alin insAllah
svdelf sevdenuur kafaniza takmayin arkadaşim on gun gecince kan vermisti dr kanda da ultrason da da gebelik yok adet sokturucu yazmis kullan demisti ben de dedim iki uc gun daha bekle belki gec dollenmedir diye demistim beni dinledi Allahtan dort gun sonra testte çift çizgi gormustu kan da baktirdi ki gebelik varmis sadece gec dollenme olmuş simdi bes yaşında bi oglusu var cok sukur