Selam arkadaşlar , çarsamba gunu kaset yaptim ,testte pozitif cikti Cuma kan verdim bugun sonuc cikti, 171 mis.Saglik ocagi doktorum gunun gectimi diye sordu evet dedim ozaman daha yeni galiba dedi cuma gel tekrar bakalim biraz dusuk dedi Ama soyle bisey var ilk hamileligimde bu zamanlarda 700 kusurdu hcg bu nedenn bukadar dusuk cikmis olabilir . Acaba diş gebelik felan olabilirmi ? Bide 2 gunde bir cagirmadi cuma gel dedi geç degilmi ya ? Simdiden vaktini ayirip cevap veren arkadaşlara tesekkur ederim.