mervee0606 Aralık sonu doğumum, almadım tulum zaten çocuğu kucağımda goturmicem . Bebek arabasinda olcak ,yağmurluk olacak yağmurlugu takınca içerisi soba gibi oluyor zaten . Giydirip kundaklayip götürürüm diye düşündüm . El örmesi tulumu var yelegin tulum halı gibi düşünebilirsiniz