kızlar merhaba 🌸 Benim bebeğim kış bebegi olacak ocak ayında doğumum var Allah nasip ederse yani kıyafetlerini kışa uygun tercih etmeye çalıştım fakat aklıma takılan konu mont almalimiyim pek dışarı çıkmam diye düşünüyorum fakat illa ki hastaneye ya da saglik ocağına falan gidicem sizce mont yeni doğan için gerekli bisey mi aranızda alan var mı aldıysa nasıl bisey tercih etti önerileriniz neler acaba yardimci olurmusunuz rica etsem 🤗