Dfn_1303 13+1 haftadayım 3 gün önce doktor aynısını söyledi. Ağrım veya kanama yok. 20.haftaya kadar yukarı çıkabiliyormuş. Siz ne zaman öğrenmiştiniz. Birde sürekli çıkıp tekrar aşağı mı iniyor.