Beybiigirl ama bu aynı şey değil ki :)) rabbim şifasını verir diyerek doğurulan, rabbim de şifasınj vermediği için yaşını göremeden acı çeken bebekler de var. Tanrı bize akıl vermiş, bu akılla bilim yaratılmış, elenebilecek dezavantajları eleyip, eleneöeyen durumlar için ‘rabbim şifasınj versin ’ demek bence bu Allah vergisi aklın kullanım şeklidir. Kişisel düşüncem . Zaten tarama ve nifty bunlar tarama testi, tanı testi değiller, doğum öncesi tek tanı testi amniyosentez. Açıkçası ben nifty’nin de bir adım ötesine geçip gen tarama testi yaptırdım. Sonucu biraz uzun sürede çıktı, maliyetli de bir test ama usg’lerde görünemez pek çok gen hastalığı da taranmış oldu çocukta. Buna rağmen taramanın değmediği bir durum yaşanırsa, Allah esirgesin bütün bebekleri ve ailelerini, o zaman ben derim, ben imkanları kullandım, bunun haricinde ise Rabbimden beklerim şifasını emeğini de ben veririm. Ben sadece bilgi sahibi olma taraftarıyım