ben de ikili test yaptırmayacağım için 8 ve 15 de gittim. 15. haftamda doktor ikili yaptırdın mı üçlü dörtlü yapalım mı vs dedi istemediğimi söyledim bir yazı imzalattılar kendi irademle istemediğime dair o kadar. Özele gidiyorsanız şuan da her şey yolunda gidiyorsa boşuna muayene parası vermeyin bence ekstra vitaminler vs de 16dan sonra veriliyormuş zaten ben de öyle oldu yani