Deletedmom_37 bende önce kadın doğuma gittim kendisi dedi zaten dahiliyeye git diye.Benim hem dahiliye hemde kadın doğumcum aynı hastahanede ve bende 15 senedir mide sorunu olduğu için sürekli irtibat halindeler.bu gittiğimde de ikisi telefonda konuşup ona göre antibiyotiğe başladı zaten.Birde doktorum kozalak macununu önerdi bana oda rahatlatıyor bilginiz olsun