b_senell33 Deletedmom_37 vallahi sabahtan beri bende öyleyim burnum tıkalı halim yok başım çatlıyor yine yakalandık şu gribe allah hepimize sağlık versin bir an önce iyileşelim
Elfeskc Deletedmom_37 geçmiş olsun benim doktorumda deniz suyu içerikli burun spreyi kullanmakta hiç bir sakıncanın olmadıgını söyledi anlık açıyo tabi bi kere sıkmak yetmiyo ben baş ucuma koydum tıkandıkca sıkıyorum
jarmzalu Deletedmom_37 Çok geçmiş olsun🙏🏻 Sıcak süt + bal, sıcak çay + kızılcık reçeli ve limon. Boğaz ağrısı için en güzeli gargara etmek, ılık su + tuz ve soda. Doktorum hamileler için hiç bir zararı olmayan Paracetamol kullanabileceğimi söylemişti, eğer ateşim 38’in üstüne çıkarsa.
MelisY Deletedmom_37 dogumuma 8 gunum kaldi goxumu acamiyorum hapsirmaktan gripten oksuruk icin 2 surup kullaniyorum doktorunuza danisin hamilelerin kullanabilecegi ilaclar var suruplar bitkisel
Deniz21_ Deletedmom_37 nane limon hamilelikte zararlı dediler bende kaç gündür çekiyorum burnum tıkalı baş ağrısı mide yanması da başlamış geberiyorum ama sadece ıhlamur içiyorum ve sıcak tut geçer yakın zamanda umarım Allah şifa versin
Sucansu Deniz21_ bende öyle biliyordum ama doktorum bir sakıncası yok dedi ve içiyorum ama çok sıklıkla değil ara ara içiyorum
Deniz21_ Sucansu 2 düşük yaptım şimdi ilk bebeğim olucak o yüzden korkuyorum zararlı şeylerden uzak durmaya çalışıyorum ama bu mide yanması nasıl geçecek onu bilmiyorum çay dahi içemiyorum
Annelikyukleniyor Ben de üç gün önce griptim. Tuzlu suyla boğazına bol bol gargara yap, gün içinde sıkça yani. Ellerini sık sık yıka. Sıcak içecek tüket ballı süt, ıhlamur, kahve, limonlu sıcak su . Ve doktora muhakkak gözük canım. Umarım hemen iyileşirsin.
Annelikyukleniyor Boğazını sıcak tut o da iyi geliyordu özellikle öksürük varsa. Burun spreyini eczane bana önermemişti okyanus suyu verdi ama pek işe yaramadı.
Limonzeytin Deletedmom_37 alvita burun spreyini öneririm sdce deniz suyu izotonik yani doktorlar öneriyor.
Emily37 Deletedmom_37 geçen hafta bende öyleydim ve hemen doktora gittim.Antibiyotik ve bitkisel bi şurup verdi ancak kendime geldim.Bol bol ıhlamur,nane limon içtim.Mutlaka bir doktora görünün çünkü viral bi salgın varmış maalesef
Emily37 Deletedmom_37 bende önce kadın doğuma gittim kendisi dedi zaten dahiliyeye git diye.Benim hem dahiliye hemde kadın doğumcum aynı hastahanede ve bende 15 senedir mide sorunu olduğu için sürekli irtibat halindeler.bu gittiğimde de ikisi telefonda konuşup ona göre antibiyotiğe başladı zaten.Birde doktorum kozalak macununu önerdi bana oda rahatlatıyor bilginiz olsun
Deniz21_ Deletedmom_37 mide bulantısı için hap vermişti yalnız yanma şikayeti için gitmedim henüz çünkü bir kacgundur yanmaya baslamis
ozgednz1 Burun tıkanıklığı için sprey kullanıyorum (okyanus suyu) Öksürük için ıhlamur içtim ve bir kaşık bal üzerine limon sıkıp yedim günde 3 kez hafifletiyor biraz . Boğaz ağrısı için de boğazıma mentollü krem sürüp sardım bu şekilde hafiflettik 🙏🏻
OziizO Merhaba. Ben de 38+4 hamileyim. Pzar günü hasta uyandım. Şimdi de burnum tıkalı genzim alıyor. Ciğerlerim dolu sanki göğsüm katılaştı. Hafif hafif öksürük de başladı ve çarşamba sabah sezeryanım var. Çok korkuyorum açıkçası. Ne yapacağım? Yardımcı olabilecek var mı? 😔