Arkadaşlar öncelikle doktora git demeyin randevu çok zor düşüyor aldım ama 10 gün sonraya bulabildim yinede merak ettiğim için buraya da sormak istedim. Benim bayadır sol kolum ve sol bacağım aşırı ağrıyor ağrıyı nasıl tarif etsem kolumun ve bacağımın ara sıra belirli noktaları böyle sızlıyor sonra geçiyor sonra tekrar başka yeri sızlıyor sol kolumda şuan ise ilkte ağrı vardı sonradan uyuşukluk oluştu. Bu ara ara olup duruyor sebei nedir