Tgbabsra Elfsglm iğne mi yapıyordun Bebişlere hep merak etmişimdir böyle nasıl vuruyorsunuz ben çok kötü olurdum heralde :)
Elfsglm Tgbabsra iğne mi 😂 yenidoğan yoğun bakımdaydım arkadaşım sağlıklı bebek bakmıyorduk maalesef keşkesadece iğne yapıyor olsak 🤷🏻♀️
Sumeyyye Tgbabsra yok iki hafta da bir çağırıcam dedi şimdi gidicem 36 da yine gidicem eğer başka bi tarih vermezse
Tgbabsra Sumeyyye anladım walla bende nts ye giriyorum ama bebisin kafası yukarda bakalım dönmezse 39 da sezeryan olurum heralde
Sumeyyye Tgbabsra hadi ya döner inşallah. Benimki şimdilik aşşada başı bakalım dönmez inşallah 🤦🏼♀️ Nst ücreti vardır herslde demi ne kadar
Tgbabsra Elfsglm ay insan üzülür be öyle hasta bebekleri görünce Allah tüm hastalara şifa versin özellikle bebeklere :(
Tgbabsra Sumeyyye evet canım var65 tl miydi 60 mıydı neydi normal Doğum olmuş orada 1600 mü ne sezeryan olmuş 2950 tl aşırı zam gelmiş herseye 3 ay önce 50 tl idi nts
Elfsglm Tgbabsra öyle tabi 5 yılım geçti orda annelerle güldük annelerle ağladık 🤷🏻♀️ Çaresizlik çok kötü Rabbim evlatlarımıza sağlık sıhhat versin sağ salim doğsunlar 😍
Sumeyyye Tgbabsra evet ya muayene ücreti de zamlandı. Normal Doğum ilk sorduğumda 1400 dü şimdi 1650 olmuş baya zamlandı yılbaşından sonra iyice zamlanıcak dedi ayrıca🙄
Tgbabsra Sumeyyye evet maalesef yılda 4 kere zam geliyormuş eşimde de dedi bune soyun yapıyorsunuz biraz atıştı orada ama ne yapalım hastane güzel temiz ve konforlu mecbur gidecek özele devlete Allah düşürmesin
Elfsglm Deletedmom328 valla arkadaşım yanlış bilgi vermek istemem ek ücretle geliyorlar mı inan bilmiyorum doktorunuza talep edin belki vardır böyle bi durum hiç bilemicem inanki 🤷🏻♀️
GizemCengiz Elfsglm ben dışardan kendi doktorumu getirmek istiyorum ama o da pek mümkün değil heralde
GizemCengiz Tgbabsra normalde medipol soyguncu gibi gelir bana da ama doğumda coşmuyorlardı. Aslında hiç gitmem medipole ama bir düşünmüştüm. Yine düşünücem.
EmineBurcuTfekiSar GizemCengiz sorma gerçekten öyle. Daha önce sorduğumda normal 1900 tl sezeryan 3500 tl işi. Döviz kurlarındaki artış ne kadar enterasan Doğum ücretlerini de vurmuş 🤭
Sumeyyye Tgbabsra bana vermedi bak sinir oldum iyice🙄😂😂istemedim gerçi belki ama kendi verir diye bekledim 🙄 gidince isterim kendisinden şimdi yazma burda😄
Tgbabsra Sumeyyye hahahah tamam ben 7 haftalıktım ona başladım bir sıkıntı olduğu zman WhatsApp tan yazıyorum ona bir instagram paylaşmak istersen takipleselim :)
Elfsglm GizemCengiz onu bi konuş belki onu kabul ederler ama bana sorarsan nagihan hanım veya elif hanım ben istanbulda olsam kesinlikle ikisinden birini tercih ederdim ki benim çoğu gebe hemşire arkadaşım da nagihan hanıma gidiyor☺️
Sumeyyye Deletedmom328 doktorunuzla konuşun dediler bana ek ücret karşılığında kabul ediyomuş bazıları