Mihraa ben ve görümcemde Songül e gidiyorduk Eylül 22 sinde görümcem doğum yaptı kıza yapmadığını bırakmadı. Bizde başta memnunduk ama doğumda hiçte öyle değil. Ve bişey sorduğunda sürekli bı yerlere yönlendiriyor kendi fikri hiç yok . 20 yıllık doktorum diyor ama dünyadan haberi yok. 2 cm lik açıkla suyunu patlatip gitmiş. Sonra başka doktor acil sezeryana aldı. Suni sancı verdikleri için bebek kakasını yaptı. Ufacık bebeğin midesini yıkadılar. Yani artık pek doktorlara güvenimde kalmadı. Allah hepimizin yardımcısı olsun 😔😔