burcuozturk Bende hep ağda yaptırıyordum, risk olunca doktor yasakladı. Trendyolda indirim var Gilette venüsler 22.90-25.90 filan yedek başlığı da var. Normalde kozmetik mağazalarda 45-50 tl. Bende yedek uç aldım ordan bi de arkadaşa makine+yedekli paketi söyledik.
Bende mor swirl venüs var, 35+6 oldum. 15günde bir filan uzuyor ve hiç kalınlaşma batık vs yapmadı.Aşağıyı göremediğim halde kesme de yapmadı.Cildim de hassastır her ağdayı bile kullanamazdım.
Özellikle genital bölge için krem, jel vs kullanmam yasak.Venüsler kendinden kaygan olduğu için acayip kurtarıcı oldu şu dönemde,en azından şurda doğuma kadar acayip işimi görüyor diyebilirim..