Guzelhayat Soruyorumm 2700fazla zayıf değil kuveze falan alinmaz sanmiyorum haftanizda iyi sağ salım gelsin.38.2de 3kilo doğdu oğlum 2800e düştü hemen gayet iyiydi zayıf degildi.kuveze de alinmadi tabi ki.