Dokuz ayım burda geçti desem yeridir.bilgi paylaşımında bulunduk tartıştık güldük gizli arkadaşlar olduk birbirimize.içim buruk bebeğim ile aynı bedende son akşamımız harektlerini hissetmeyi özleyecegim bir taraftan cok heycanlıyım yarın bebişim ile tanışıcam insallah .Rabbim gönlünden cocuk hasreti gecenlere nasip etsin insallah .doğumdan sonra insallah doğum hikayemi de anlatırım.çoçuğum insallah sağlıkla gelir dünyaya kilosu biraz zayıf o yüzden bizim iççn dua edin lütfen