kubra3rkan mrb benimkide sizin hikaynize bnziyor. Benim 4.gbeligim ilk gebeligm gayet saglikliydi 36da harekt azligndan szeryanla amlyt oldm. Diger ikisi dusuk oldu birinin kalb drdu. Bu gebeligmdede gen testi wrdik 2 kanda pihtlsma ckmsti we hamile kalir klmaz ignye bsladim. Doktor 12.hftamda brakmami soyledu fkat ben brakmadm cok skur 34 hftaliga geldik ama 2 hafta gerileme ckiyor hep igneyide braktim su an bi skintim yok gerileme disinda. Bazi genlerde igneyi braktriyolar