Merhabalar bir tane sağlıklı bebeğim var. İlk gebeliğimdi hiç düşük yapmadım daha önce, fakat prematüre bebeğim doğdu. Bi kan pıhtılaşmasından şüphelenmişlerdi 3 hafta oksapar kullandım. Sonra 2li tarama yapıldığında Prof bir doktor artık iğneyi kullanmamam gerektiğini söyledi. 31. Haftamda bebeğimde gerilik başladı, sebebi belirsiz. 35. Haftada suyum geldi 1600 gram bir prematüre bebek dünyaya getirdim şuan çok şükür son derece sağlıklı. Fakat şimdi 2. Ye hamileyim, 12 haftadayım pıhtılaşma testi yaptırdım fakat 1 hormon heterezigot çıktı. Diğerleri normal, sizce kan pıhtılaşması olsa 12. Haftaya kadar düşük gerçekleşirdi sizce? Bu hastalıkla öyküsü olan arkadaşlar var mı iğne kullanmak istemiyorum:(