Tubatgn 13.haftam bitiyor ama diş eti kanamam bitmiyor😅 doktorum bana en yumuşak fırçalardan almamı ve sensodyne hassas dişler kullanmamı söyledi. Ben yine de gece fırçalamıyorum çünkü uyurken çok kanıyor daha fazla hassaslaştırsın istemiyorum. Sabahları fırçalıyorum sadece. Benim önlemlerim böyle 🙏🏼🧸