Selam🥰 evet önceden benim de oluyordu günde bazen 1 bazen 2 kez fırçalıyordum sonrasında diş fırçasını değiştirdim aşırı soft aldım alışana kadar günde 5 6 kez falan fırçalıyordum ki alışsın diye diş macunum da o dönem sensodyn di şuan hiç yaşamıyorum çok şükür