Melikeyzc yoooookkk 😁 sezaryanda karin kesiliyor ama historoskopide vajinadan giriliyor lazerle yakilip cikiliyor. Yani bebek bi yerde aglarken o isleme giremezler genel anestezi olman lazim 1 saati geckin uyuyabilirsin islem kisa ama uyanmasi vat o durumda bebek ne hale gelir bi dusun ..