Melikeyzc Benim gibi Rahminde perde olup yani rahmi kalp seklinde olan, ve bu sebeple erken doğum riski olan varmı arkadaşlar? Kaç haftalıksınız ben 34 den beri istirahat ediyorum suan 36+5 olduk
Sebos41 Melikeyzc benimde rahmimde perde var kalp şeklinde değil ama. Şuan 31+5 iz.Eğer şanslıysak 36-37 yi görürüz dedi doktorum çünkü benim bebeğim makat gelişli😞perdeden dolayı dönemiyor ve doğum pozisyonuna geçmesi imkansız gibi görünüyor.Ayakları kasıklarımda olduğu içinde çok fazla yürüyemiyorum ayakta kalamıyorum doktorumda mümkün olduğunca yatmamı söyledi.Şuan tek duam 37. Haftayı görebilmek.Sonrasında zaten bebek kilo alıp sıkışacağı için mecburi sezeryan dedi doktorumuz. Kızlar kızçemle bizede dua ederseniz çok mutlu oluruz.🥺🤲🏼
Der_0 Melikeyzc benimde ilk gebeliğim kürtajla sonlandı ilk başta kalp şeklinde rahim sanıldı ama çift rahimliymişim şu an 31 haftadayız 32 haftadır yatıyorum istirahat ediyorum erken doğum riskim var 🥹
Sevim2211 Ben perde ameliyatı olmuştım şuan 33 haftalık hamileyim ama perde ameliyatı olduğum içinde erken doğum riskim olduğu söylendi Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Melikeyzc Sevim2211 bunu ilk kez duyuyorum. Perde amelyatı olunca hamileliği normale dönen arkadaşım var cünkü. Neden perde amelyatı olup perde ortadan kalkınca erken doğum riskide ortadan kalkmasınki anlamadım 🙁
Melikeyzc Sebos41 benim bebeğimde makat gelişli canım 32 den beri makatdan geldiğini biliyorum hala dönmedi. Perde olunca dönemiyor demekki dönecek yeri olmuyor bebeğin. Benimde salı günü sezeryan için gün vericek doktorum inşallah sende bu aşamalara gelebilirsin. Benim doktorum herde olunca bebeğin yeri dar olup şuan seninki sol tarafta yarım beslenen bi bebek dedi ve bu sebeple bu tarz bebekler biraz minyon olurlar dedi. İnşallah gelişimi ilerlemiştir biraz daha 🥺 senin doktorunda böyle şeyler dedi mi
Balahatunn Benim rahmimde de perde vardi. 38+2 de dogum yaptim. Ama hamilelik boyunca surekli dusuk ve erken dogum riskim vardi. Serklaj yapilmisti
Melikeyzc Balahatunn sizin bebeğiniz doğum pozisyonu almışmıydı benimki makattan geliyır. Sezeryan olmak zorundayım.
Sevim2211 Melikeyzc bilmiyorum ki bende anlamadım canım %75 gibi bi oran söyledi hatta doktorum bakalım yaşayıp göreceğim bende
fatiss Melikeyzc onun ki perdeden degildir bence bendede vardi gebelim dusununce muayeneye gitmistim orda belli oldu ameliyat olmadan gebelik dusunme surekli dusuk yaparsin ama perdeyi alirsak omur boyu kafan rahat olur dedi
Sebos41 Melikeyzc benim bebeğim sağ tarafta ve evet normal bebekler gibi karnın tamamını kullanamadığı için kilo aldıkça sıkışıcak dedi doktorumuz.Şuan bile dönmeye çalışıyo yavrum hissediyorum kasılmalarını uğraşıyo ama perde tam ortada olduğu için dönemiyor.Gelişimi normal dedi doktorumuz kilo artışı normaldi ama tabi ilerleyen süreçte ne olucak bilmiyoruz.eğer çok sıkışırsa kordonuyla yada plasentayla ilgili sorunlar yaşayabilirz ve bu bir risk O yüzden gidişata göre konuşucaz ve karar vericez dedi en son.
Balahatunn Melikeyzc bebegim 36. Haftada dogum pozisyonu almisti. 37 de ters dondu ve o sekilde kaldi. Donemedigi icin sezaryen oldum. Yer dar oldugu icin kasilmam cok fazla oluyordu hamilelikte. Bebek de kucuk dogdu 2460 ti
Melikeyzc Sebos41 evet benim bebeğimde kaskatı kesiyor 30 lu haftalardan beri demekki yer darlığından. ben ilerleyen sürecte yeri daraldıkca az kilo alabiliyor diye biliyorum . Hatta benimki 34. Haftada 2200 gramdı doktor olması gereken kilo 2400 ama yinede bu durumdaki bebeğe oranla çok iyi gelişmiş dedi. Sanırım çok dikkat ediyorum yadiklerime onun etkisi olabilir. Hafta ilerledikçe sanırım kilo farkı artıyor
Melikeyzc Sebos41 peki perde alınıyormuş ya sezeryan amelyatıyla birlikte ada sonradan lazerle bununla alakalı birşey dedimi doktorunuz
Sebos41 Melikeyzc evet bana sezeryan olurken perde olan kısmı da tamamen alıcaz tekrar ameliyat olmana gerek kalmicak dedi.Allahım hayırlısıyla bebişlerimizi kucağımıza alalım sağ salim şuan tek sıkıntım o.eskiden doğumdan korkuyordum artık doğumun hiç bir şeklinden tedirgin olmuyorum🥺🤲🏼
Melikeyzc Sebos41 benim doktorum hiç bundan bahsetmedi işte ya belkide almıyordur bu gidişime sorucam inşallah. Aminn hayırlısıyla sağ salim doğmalarını nasip etsin inşallah ♥️
Melikeyzc Sebos41 peki doktorunuz bu durum hakkında başka bilgiler söyledimi ben devlette doğacağım için devlete geçtim ve detaylı anlatma imkanları olmuyor süre sıkıntısından dolayı
Sebos41 Melikeyzc Hayır bunlar dışında bir şey anlatmadı.Benim ayrıca nefes darlığım ve taşikardim var bu yüzden başından beri özele gidiyorum.Devlet hastanesindeki doktorlar hepsi değil tabi ama biraz daha az ilgili oluyorlar.Belki o yüzden perde alma işlemini yapmamak için söylememiş olabilir siz yinede ayrıca perdenin alınmasını da isteyin sonuçta yapmak zorundalar.Tekrar tekrar operasyon geçirmek zorunda kalmayın.
Melikeyzc Sebos41 evet bende söyleyeceğim ama inşallah yaparlar . Özelin ücretler artınca devlete geçmek zorunda kaldık. Teşekkür ederim bilgileriniz için çok sağolun♥️
Sebos41 Melikeyzc inşaAllah yapar doktorunuz.Evet özelde çok arttı ücretler ben mecburen devam etmek zorundaydım diğer rahatsızlıklarımdan dolayı.Herşey çok pahalı yetişmeye çalışıyoruz ama çok zor gerçekten yinede hamd olsun bu günümüze🤲🏼Rica ederim ne demek inşaAllah doğum hikayelerimizide mutlulukla paylaşmak nasip olur🤲🏼
Melikeyzc Sebos41 inşallah canım 🤲🏻 Kesinlikle her şey o kadar pahalılaştıki insanlar eski rahatlığını yaşayamaz oldu .. Amin hayırlısıyla paylştığımız günlerde gelir inşallah 😍🤲🏻