Seymaymn ozlmm123 dogum ücretleride en düşük 4-5 civari hastaneye göre degısıyor yılbasındada yine zamlancak
Melisasak145 ozlmm123 ben orda doğum yaptım benim zamanımda iyi saniyordum ama anne bebek ôlümleri çok olmuş oyuzden kapatılmış orası
Gozde1225 Seymaymn ben karatasta takipliyim 4-5 bin TL hangi hastaneden bahsediyorsunuz ? Ben hamile kaldım 8 bin idi şuan 12 bin tl ayrıca fiyat sabitlemesi için konuştuğumda yılbaşından sonra 16 bin TL olcak dediler … şuan izmirde en ucuz 8 bin tl doğum malesef ….
Svalpydn35 Seymaymn 4-5 bine özel hastane varsa İzmir’de hemen oraya gitmek istiyorum neresi acaba varsa öyle bir yer???
Seymaymn Gozde1225 karabaglarda bi hastane var özel yasam oranın fiyatı 3ay once oyleydı bende dogumu 20 bine yapıcam malesef . Karatas takıplıyfım bende 2 ay oncesine kadar 3750 fiyat vermislerdi ordada . Ben en son ne duyduysam onu söylüyorum
Lugnos01 Gozde1225 bende Karataştaki takipteyim cidden bugun görüştüm çok üzüldüm Aysel hanımdan çok memnunum ama şuan 31 ekime kadar 16 bin tek slip istiyorlar karttan taksitlendirme bile yok 9+5teyim nasıl şuan çıkarıp o parayı vereyim zaten muayene ücretleri de artıyor her hafta. Bi yandan da dokuz Eylül’de takipteyim orayı düşünmüyor değilim
Gozde1225 Seymaymn şuan çok farklı valla 2 ay öncede 8 bindi Karataş bi ay önce 12 oldu yılbaşından sonra 16 bin oluyor. Bende bu yüzden değiştiricem
Sunflover35 Gozde1225 bende başından beri karatasa aysel hanıma gidiyorum yılbaşından sonra değil cnm maalesef 31 ekimden sonra zam geliyor daha yeni konuştum hiçbir ayrıcalık tanımıyorlar zamlar konusunda çok dilekçe yazan olmuş ama sonuç yok maalesef.
Ceydef Bu gün doğum için gün aldım Ege yaşam hastanesinden doğum 7 bin olarak konuştuk 2 hafta içinde zam gelmez umarım 🙏🏻
Mammy123 Ceydef merhaba hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz ordan bende hastane değiştirmeyi düşünüyorumda🌸
Esra0707 Ben gözde Hastanesi’nde takipliyim.normal doğum 9 bin,sezaryen 10 bin dediler.yilbasinda gelen zamla birlikte 13 bin civarı olucak dediler ama bizi etkilemiycekmis bakalım hayırlısı.
Gozde1225 Sunflover35 zaten en son gittiğimde baya boştu hastane . Bu fiyatlara dilerim dogurtcak kimseyi bulamazlar. Biz hamileleri strese sokuyorlar yanlarına kalmasın.. 21 . Haftamdayım ve onlar yüzünden doktor araştırıyorum yazık
Gozde1225 Lugnos01 daha çok küçüksünüz düşünün ben 21 haftamdayım ve basından beri oradaydım yazıklar olsun yani keşke en baştan egepole geçseymişim iyice şaşırmışlar kendilerini.. haftaya egepolden randevu alıp geçicem.
Svalpydn35 Ummu1234 siz oraya mi gidiyorsunuz.gittiginiz bı doktor var mi? Bu çınarlı Aliağa menemen tarfinda mi nerde tam olarak?
Merve201119 Svalpydn35 ben oraya gidiyorum doktorum onur bey çok memnunum 260 TL muayene 7500 doğum ücreti Halkapınar tarafında yani Halkapınar izbana 15 dakika yürüme mesafesi var canim
Lugnos01 Gozde1225 evet yani ben 9. Haftada nasıl önümü görüp 16 bin nakit vereyim. Planlı gebelik gebe kalmadan beri gidiyorum Aysel hanıma çok üzüldüm açıkçası. Egepolde fiyatlar nasıl var mı önerilen bir doktor
Mammy123 Gozde1225 egepol 14 olacakmış kuzum haberin olsun ben oraya gidiyorum değiştiricem mecbur 8 binden 14 bin olcakmış