Azra41 Aysenur426868 Benim hep kasiklardaydi şuan 33+3 uz hala aynı kasiklarimda a şeklini almış şekilde garip bir duruşu var 😄 heryerde hissediyorum valla sjshsh
Nkrblt kbralya01 makat gelişli ondan olabilirmi acaba 😏 bazen o kadar cok canım yanıyor ki oturamıyorum zaten 😞