Aysenur426868 15 haftalıgiz bacılar bebeğinizi nerenizde hissediyorsunuz karnın pek aşağıda duruyor benimki sanki normalmi bana öyle geliyor doktor bişey demedi ama bilemedim tobe est 🤣
EmineDefneGokce Aysenur426868 20 den sonra yukarı çıkıyor diye biliyorum . Bebeğim 23 haftalık daha yeni yeni göğüs kafesimin altlarında hissediyorum
Aysenur426868 isimyazmakzorunlumu aman öyle olsun hay bacım insanın psikolojisi etkileniyo paniksen bide iki iş yaptım bugün evde rutin isler korku sardı aşağıda duruyor hissi geliyor sağol bacım🌷
Aysenur426868 _almirasmom dimekki yanlız değilim ayyy burası iyiki var konuştukca rhatliyor insan başkasına derdini anlataman delirdi sanarlar bizi bizden başkası anlamaz şuan 🤣🤣🤣
Betulhdvrd Aysenur426868 biz şu an 19+2yiz göbek deliğimin hemen altında yukarı çıkıyormuş bu haftalarda zaten sizin de çıkar.