Benim de hem sağ hem sol overde kistlerim vardı. Adet düzensizliği yaşadığım için 6 ay “yasmim” doğum kontrol hapı ile korundum. Daha sonra doktora gittiğimde o hapın adeti belli bir süre de olsa düzene sokacağını bu süre içinde çocuk denemeye devam etmemi söyledi.
Bıraktıktan 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim şimdi 8+2 yim.
Psikolojinin ve kilonun çok önemli olduğunu düşünüyorum sıfır şeker,bol yürüyüş,bol yeşillik ve az kilo engelleyebilmemizin tek yolu bu ha bi de rabbimize duamızı unutmayalım. Allah isteyen herkese hızlı bir şekilde nasip etsin.