Pembemimavimi Zeynepali sag tarafa mi yatyorsun hep ondan olabilir mi acaba. Allahım kazasiz belasız sag saglim yavrularımıza kavusmayi nasip etsin insAllah 🙏
Zeynepali Pembemimavimi amin amin inslh hayir sagli sollu iki tarafli yatarim aslinda ama genelde hep sol daha rahat ediyorm bebisim de solda baya hareketli oluo
Pembemimavimi Irmakelizim06 hamileligimin basinda kullandim gaviskonu ama gaz yuzunden mide yanmasi icin hic aklima gelmemisti.
Mihri-musta Pembemimavimi çare gaviscon tabi benim doktorum önerdi siz de bir sorun isterseniz. Ben de günlerce uyuyamadım sonra bir içtim geç kalmışım dedim.
Pembemimavimi Mihri-musta yaa mide yanması icin ben bi yarin sorayim simdi kafama gore icmeyim.. evde var ama sanirim sormadan icmeye cesaret edemem. Kizlar sut falan dedi oni dedim smdi birazdaha iyi.
AskEsraa Kizlar yastiginiz biraz yuksek olsun aksi halde dumduz yattiginiz zaman daha fazla safra olusur rahat uyuyamazsiniz
SuleCahide Merhaba ben 8 haftalık Hamileyim 4.haftada öğrendim lakin öğrendiğim günden beri yatıyorum hiç kalkamadım çok bulantım var ve kusuyorum geçenlerde dayanamadım eşim hastahaneye götürdü serum solisyon vs anlık geçirdi ama ertesi gün yine aynı bugün arkadaşım migrostan hindistan cevizi sütü almamı tavsiye etti kızlar bana çok faydalı oldu inanın o kadar dindirdi ki bulantıyı 4 haftadır ilk kez dışarıya çıktım Tavsiye ederim
Bebegimibeklerken__ Pembemimavimi 2 yudum soğuk süt, sade soda iyi geliyor. Ben de çok kötü oldum bunlar bi yere kadar fayda etti. Gaviscon aldım o da biraz rahatlatıyor şükür
Hicrandgndmr Günde 3 kere içiyorum gavisconu o bile fayda etmiyor artık. İçimde yanardağ var sanki süt falan hak getire... 26 haftalığım bende dha doğumada var napıcam bilmiyorum...