Pembemimavimi ah canım aynıyız valla gün olarak da 🤗 benim de midem çok kötü böyle ne yersem yiyeyim midemden yanarak geçiyor sanki. Bebişin ayaklarını hemen göğüs altımda hissediyorum artık muhtemelen baskı yapıyor mideye. Ağzımın tadı yok bide ne yersem yiyeyim hem bi tuhaf tad var allah yardımcımız olsun. Tahmini Doğumun 24 kasım mı peki ?