eyoli Bence de sen elinden geleni yap zaten gerisi takdiri ilahi. Ben ikinci hamileliğimde 1 hafta gün gün sancı çektim neler neler yapıldı ama bir türlü bebek kanala inmedi. Sonunda sezaryene alındım. Ama sonra ben elimden geleni yaptım rahatlığı vardı üzerimde. Çünkü bütün yöntemleri kabul ettim (tampon,balon ve suni sancı hatta ve hatta doktor suyumu bile patlattı belki bu şekilde gelir diye) ama olmadı. Ama denedim ve olmadı rahatlığı vardı içimde. 😊