eyoli Özel hastane doktoru söylemişse çok normal, büyük ihtimalle sezaryene yönlendirmek istiyor. Ben ilk gebeliğimde hiç yürüyüş yapmadım koronadan dolayı çok dışarı da çıkamıyordum. Ve gayette çatır çatır normal doğurdum. Ama ikinci gebeliğimde arada sırada yürüsemde malum evde bir bebek daha olduğu için hep evde hareketliydim ama ona rağmen ikinci doğumum bebek bir türlü kanala girmediği için zorunlu sezaryen oldum. Yani demem o ki hiç işin o kısmını düşünmeyin. Hamilelikten dolayı kalça ağrılarınız var bende ikisinde de vardı. Doğumdan sonra hiç bir şeyiniz kalmıyor emin olun. O sebeple kendinizi illa normal doğum diye şartlamayacak şekilde normal doğumu istiyorsanız bence deneyin. Bazı doktorlar para tuzağına düşebiliyor ve hastalarına da bu yönde doping uygulayabiliyor maalesef 🤷🏻♀️