Gizem2121 kaşıkla mama verin sarılık olmasın ben de böyle yaptım. Hatta ben ilk başta biberonla bile verdim çünkü hem küçük doğdu kilo almıyordu hem de sarılıginin artmasından korkuyordum o yüzden şimdilik beslensin sonra emme sorununu çözerim dedim. Siz şırınga, kaşık biberon gibi yöntemleri deneyebilirsiniz isterseniz ara ara karnı doysun ama sık sık emzirin zamanla cikicak göğüs ucunuz.