Gizem2121 Benim de göğüs ucum az diye günlerce emmedi. Sarılık olmasın diye biberonla, kaşıkla verdim sütümü ve mamayı. Sonra yavaş yavaş ısrarcı oldum göğüs ucuyla verdim daha küçük olan göğsümü. Uyanmadigi zaman altını açın, çoraplarını çıkarın ve o uyku uyanıklık arasında deneyin. Israrcı olun illaki alicak başka şansı yok. Şimdi çok şükür emiyor benim bebeğim. Göğüs ucunuz küçük mü?