kr1907 bende 4,5 sene önce kendi isteğimle 2 gece kalmıştım ama bunda kalmayacağım çünkü geride bakmam gereken 1 kızım daha var onsuz 2 gece geçirmek istemiyorum bir sorununuz yoksa eğer taburcu ediyorlar ama gelişen farklı bir komplikasyon varsa doktorunuz kalın diyorsa mecbur kalırım orası ayrı kızımda bir sorun olmamıştı ama ben kalmak istemiştim kendimi daha güvende hissetmiştim şuan ki durumum daha farklı 2 çocuklu bir anne olarak kızımı da düşünmeden edemiyorum