Meowmeow Benim de uygulamaya göre son 39 ama erken gelsin istiyorum mesela Kasım 2.haftası gibi. Normal istiyorum o yüzden bekliycez canı ne zaman gelmek isterse 🥲
Syo22 kimbuhemsire54 Bizimde son 14 gün yarın sezeryan olacağım inşallah, sağlıkla doğsunlar ,sizin normal mi olacak ?
mrvmat09 kimbuhemsire54 Uygulamaya göre son 27 günüm ama sezaryen olacağım için son 15 gün Allah’ın izniyle 🧿🤲🏻 hazırlıklar tamam zaman hiç geçmiyor sizlerde de öyle mi ? ☺️🙈
mrvmat09 kimbuhemsire54 aynen🙄 yalancı kasılmalarım da arttığı için genelde istirahat halindeyim o yüzden yapacak hiçbir şey bulamıyorum 15 gün var ama sanki daha 2-3 ay varmış gibi geliyor kendime aktivite bulamıyorum 🙈