Tugbakalenci madem en başından beri vardı doktorunuz neden serklaj yapmadı ki? Korkutmak için söylemiyorum ama bol bol istirahat edin. Hunileşme tehlikeli evet, rahim ağzı inceliyor ve bebeğin kesesi aşağı doğru sarkıyor buna hunileşme deniyor. Doktorum özellikle buna bakmıştı çok önemli demişti ama bende çıkmadı. Zaten bende ağrı sancı kasılma kanama lekelenme hiçbir şey olmadı. Rahim ağzı istediğimiz kalınlıkta değil buda erken doğum riski oluşturur önlemleri alalım dedi.