Tugbakalenci 21+5 de bana da teşhis oldu servikal yetmezlik. 20mm kısalık, 7mm hunileşme ve açılma ayrıca amniyon kesesinde sarkma vardı.
1 hafta ilaçlar iğneler kullandım, değişmedi ve ilerledi.
22+5 olunca 17mm kısalık, 1 cm açılma ile acil serklaj oldum genel anestezi ile. 3 gün 2 gece hastanede yattım.
Doktoruma göre, eğer sadece kısalık olsaydı ilaçla destekleyecekti.Ancak bende açılma vardı doğum olacakmış gibi. O yüzden daha fazla riske giremedik.
Şuan 35+6 olduk. Ebelerim ve doktorumun kontrlüne göre başı kanal üstünde henüz tam girmemiş.Bu zamana yata yata geldim genelde evdeydim.30. Haftadan sonra alışveriş vs halletmek için dışarı çıktım eşimle filan.Bu zamana geldik çok şükür,sonrası hayırlısı artık.