Sedaaa95 canım benim önce sakin ol aniden sıçramaları normal korkulacak bir durum yok ben doğduktan 5 gün sonra hastaneye sarılık için götürdüğümüzde değeri 16 bucuk çıktı yatışa almamız gerekiyor dediler bizde özele gittigimiz için para amaçlı yatış diyorlar zannettik iki gözüm iki çeşme lohusa pskolojiside farklı tabi devlete gittik sonuçları gösterdik orasıda yatış diyince iyi ilgilenilsin diye geri özele geçtik yatışa aldılar 1 gece yogun bakım unitesinde yattı allah düşmanımın başına vermesin onu hastanede bıraktım çıktım ya canımdan bir parcayı bıraktım sanki nasıl ağlıyom ama acaba kan alırlarmı canı yanarmı ağlarmı beni özlermi diye yedim bitirdim kendimi 1 gece bana 1 ay gibi geldi sanki 2 saatte bir hastaneye gittim emzirdim sabah hastaneden aradılar bebeginiz taburcu diye bendeki o sevinci görmen lazımdı heycandan konuşmadm bile arayan doktorla gittik hemen aldık yavrumu işte o zaman anne olduğumu anladım cocuklar hiç hastalanmasın 😔 sende sakın üzülme sütüne felan birşey olur allah korusun biz o gün doymadığını söylediler 40 50 mlm doyuyomus bebek benim sutumde 30 mlm gelmisti o gun mamaya başladık 1 ay kullandik sonrasında bıraktk simdi 3 aylik oldu oğlusum 🤲 merak etme bebeklerimize bizden başka iyi bakamaz sen annesin bi yeri ağrısa bişey olsa ilk sen hissedersin bende iyi anne olablckmym diyodum bi yeri agrisa yetebilecekmym diyordum sukur rabbim icine guc kuvvet veriyor merak etme