Sedaaa95 geçmiş olsun💐ama sizi baya tedirgin etmişler bu işin bu kadar matematiği yok, ben de 30 günlük anneyim. Sütüm doğumdan sonra hemen gelmişti ve bebeğimi emziriyordum şekeri iyiydi ama sarılık farkettik teninde hemşire mama baslayalim dedi verdik siringayla ben biraz biliyordum sarıligi yegenimden saatte bir emzirdim, en az yarım saat memede tutun emzirin ben öyle yaptim hep beşinci gün kontrolümüzde 14tu sarılığı doktora sorduk iki saatte bire geçtik çünkü zaten uyanamiyordu dinlenmiyordu biz de zorlanıyorduk doktorumuz da uyusun çok bolmeyelim emmesi iyiyse dedi, doktor sütünü sağ bak iyiyse siz bilirsiniz ama mama verebilirsiniz dedi ben emzirmeyi seçtim,toplasan iki üç kez anca mama vermisimdir, sütünüz azsa artırmaya çalışın bestlak iyi kullanabilirsiniz çaylar var bir sürü sütlaç yiyin severek güzel düşüncelerle emzirin sütünüz de artar, çişini kakasını takip edin düzenli yapıyorsa sayısı iyiyse beslenmesi iyidir sarılığı da böyle atar ayrıca. emzirdikce sütünüz artar emmesi kuvvetlenir, biz iki haftalıkken 7 ye düşünce sarılığı geçti diyorduk artık ölçmeyi bile bıraktık😅sizi 8le korkutmuslar😕 zamanla gözü aciliyor uykusu hafifliyor gün gün farkediyosunuz zaten iyilestigini. Boyle takinti yaparsanız sütünüz de gelmez yeterliyse mamasiz bile devam edebilirsiniz risk almayım diyosaniz uygulayın ama korkmayin üzülmeyin bu günlerin kucağınıza almanın keyfini çıkarın☺️ve doktorunuzu da değiştirip başka doktora da bı gitmenizi tavsiye ederim 🙏eşim hekim matematigi olsa o da hesaplatirdi biz bebeği gözlemleyerek süreci ilerlettik, kontrolleri aksatmayin çok geçmiş olsun bebeğinizi sağlıkla büyütün inşallah ☺️