Mervecitakozkaya o haftalarda benim de çok kötüydü . Özellikle 9. Hafta çok zor geçti . Herşey , en sevdiğim yiyecekler bile gözümde kararmıştı. Kahvaltı yapamıyordum ikindiden sonra bulantılarım biraz hafiflerdi o zaman salatalık domates haşlanmış patates tuzlayıp çok az yiyebiliyordum. Akşam yemeği zamanı geldiğinde yine yiyemiyordum. Çünkü ikindi vakti yediklerim sanki öyle midemde oturuyordu . Sabah akşam kusardım. Doktorum Metpamid vermişti bulantı için . Ama beni resmen zehirledi . Ondan sonra bulantı ilacı almadım bu haftama kadar. Şimdi 10+5 im artık sabah kahvaltı yapabiliyorum az da olsa öğlen meyve yiyebiliyorum . Akşam yemeği de ağır yemekler olmamak şartıyla yiyebiliyorum. Yani farkettim ki hafifledi bulantılarım . Artık 3 günde 1 kusuyorum. Tabi bu süreçte insan nasıl neye dikkat etmesi gerektiğini Mideye Ne iyi gelir ne iyi gelmez onu öğreniyor. Azar azar yiyip 4 öğün beslenmeye çalışırsan miden biraz daha iyi olur. Çayı çok sevmeme rağmen içemiyorum mesela midemi bulandırıyor. Onun yerine kahvaltıda ya da gün içinde 1 su bardağı sıcak suya 1 çay kaşığı kuru zencefil 1 çay kaşığı bal ve limon ekliyorum öyle içiyorum . Zencefil mide bulantılarını önler . Çok iyi geliyor.Et yemekleri midem kaldırmıyor mesela yiyebilirsem haşlama et çok az yiyebiliyorum biraz kendimi zorlayarak . Et tüketemediğimden dolayı doktorum balık yağı hap verdi .inşallah tamamen kurtuluruz mide bulantısından.