seval34 canım bu ekşime ve salyalar plesantanın fazlaca ürettiği östrojen hormonundan dolayı oluyormuş . Sanki mide asidi ağza geliyor gibi oluyor . Benim ağzımda acı bir tat oluşuyor o daha kötü . Su içiyorum acı meyve yiyorum acı .bir türlü geçmiyor