5-6 takım vardı benim 3-4 tane de zıbın zıbınları 0-3 ay aldım , takımları yenidoğan . 2 güne bir makine çalışıyor evet . İlk zamanlar süt sarı gibi geldiği için onun lekeleri oluyor . Sonra zaten aşırı lekelenmiyor . Yarım saatlik 30 dereceye atıp geçiyorum gün aşırı . Öyle çok kıyafet alma bence . 1 ayda yaklaşık bir kilo alıyor bebişler çünkü . Elinde kalmasın .