Tugder yani benim bebişte çok tombik olmıcak yüksek ihtimal haftasını zor yakalıyor şuan. Herkes az al diyorda ne kadar az? Yani bu çocuk bunu 1 ay giyecekse 5,6 takım az geliyor bana. Bebek neticede. Kusabilir, çiş kaka vs çıkabilir 🤷🏻♀️ her kirlettiğinde iki parça için makine mi çalıştırılıyor?