Fulyag Zinnire 39. Haftama girdim Banu Çiftçi’nin videosunu izlediğimde net olarak şöyle söyledi: “ 34. Haftada 3000 gram doğum yerine 39. Haftada 2500 gram doğumu tercih ederiz kilodan daha çok anne karnında ne kadar kaldığı önemli” dedi
Zinnire Fulyag ayy bak buna cok mutlu oldum 😍 benim doktorumda en güzel kuvez anne karnidir 41 e kadar kalmasini isteriz dedi
Fulyag Zinnire doktorlar genel olarak bu görüşte o yüzden kilosu çok alt sınırda olmadığı sürece sıkıntı değil 😊
Aysenurozbay Zinnire canm ben ilk oglumda 2935kg dogdu canm ve ustelik normal dogumuma 4 gun vardı 4 gun onceden dogmasna ragmen 2935kg dogdu cnm
CansuDemir Zinnire Ben ! Ben bizzat şahsım kendim, 2250 gr 48cm doğmuşum normal zamanımda. Hastaneden çıkarken 1900 ölçmüşler. Annem 1.55 e 55 kg biri, babam 1.68e 65-70 kg biri. Benim 4kg doğmam mucize olurdu kesin.İkisi de minyon olunca 😂
Nazife86 Zinnire evet cok küçüktü boyu iyiydi 50cm ama kilosu azdı hatta dogumdan sonra baya verdi sarılık oldu ama şimdi gör masallah tontis 🤣
Aspasia01 Zinnire ben de 37+5 deyim 2800 dedi 36 da 10 gün sonra gittim hala aynı hic değişmemiş almıyor bebeğim kilo gelişimi iyi dedi ama benden kilosu durdu maalesef😞
Zinnire Aspasia01 bnm anlayamadigim bir gram bile almamış bir haftada 2436 gr takılı kaldi. Sanki plasenta tıkandı da yeşillerim bebege gitmemiş gibi 😁🤣