Zinnire 38+2 deyim ve bebeğimin kilosu 2436 gr kan değerlerim ve net sonuçlarım iyi cikti dr 41.haftaya kadar kalmasini isteriz dedi bakalim ne kadar tutabilecegim icimde😁 ben iyi simi prematüre bebek sayfalarına goz atayım.🤣 oglumda 14 kilo almistim ve 3200 doğdu . Fakat kızımda 8 kilo aldim oda almadı bizin kilomuzla orantılı mi ki😁
EmelBG Zinnire Alakası yok kg ile canım elti bizim ilkinde 20 kg almış 2,500 doğmuş .2’de +0 kg aldı 2,400 doğmuştu
gonulcelen Zinnire hayır cnm bizim kilomuzla orantılı değil Bn 5-6 kilo aldım bebeğim 2700 dü 36. Hftada
fatmff Zinnire prematüre olmuyor ki 2.5 kilo maaşallah sukredin Allaha. Benim kuzenim de sezeryanla 2.5 kilo bebis doğurdu maaşallah çok sağlıklı bebeği bir gün bile kuvezde kalmadı 😍
Seyda89 Kızım 2900 doğmuştu hastaneden çıkarken 2600-2700 arası bişeydi. Prematre olmuyor haftasında doğarsa. Ki 38 lerdesinz prematre sayfalarına bakmanıza gerek yok. Daha düşük kiloda doğup gayet sağlıklı olan bebekler biliyorum. Takılmayın kilosuna. 👍🏻
Zinnire Ygtzynp bu hafta yogurt maden suyu muz o kadar cok yedim ki gecen haftada 2436 gr di bu haftada aynı yani 1 gram bile almamış 🤕😁
merveberil Kizim 2500 dogdu hemde gununu doldurdugu halde ne yaparsan yap bazen bi sebepten almiyolar kilo iste. Simdi 37 haftamdayim 36 da 2800 demisti doktor. 38 de sezeryan olucam insallah 3 kilo olurmu bakalm 😊
merveberil Bide gununu doldurdugu icin premature sayilmiyo canim sadece biraz kucuk doguyolar ama inan cok cabuk toparlaniyo
Ygtzynp Zinnire dabahın erkn saatleri z7/8 zgibi yemeye devam et inşallah alır.Almazsada sıkma canımı önemli olsn kilo değilde sağlıklı olması
Nazife86 Zinnire benim kizim 2540gr doğdu, sağlığı yerinde olduğu sürece hiç merak etme cnm doğduğunda alıyorlar...
Nazife86 Zinnire evet cok küçüktü boyu iyiydi 50cm ama kilosu azdı hatta dogumdan sonra baya verdi sarılık oldu ama şimdi gör masallah tontis 🤣