Gulbeyazozgul Allah analı babalı sağlıkla huzurla büyütsün 💐 ben de spinal ile oldum 49 gün önce. Ameliyattan itibaren boynumu çevirmedim hiç. Bir yere bakacaksam komple dönüp baktım. Odama alınırken hemşireler ayağını oynatmaya çalışma biz seni kaldırmaya gelince oynatmayı denersin yoksa çok başın ve boynun ağrır dediler. Dediklerini yaptım bir de bol kahve ve bitter çikolata yedim doktor izin verdiği zaman. Hiç ağrım olmadı. Bol bol yürüdüm, yattıkça daha kötü oluyor insan. Bakıma muhtaç oluyoruz biraz doğum sonrası evet ama kendini zorlamazsan ve evin içinde sürekli yürür bir de kahve içersen çok güzel atlatırsın. Ağrıların için de kalçaya kadar olan varis çoraplarından giy mutlaka. İnanılmaz etkili oluyor. İnşallah en kısa zamanda toparlarsın ❤️