Fundayakut Çok geçmiş olsun çok üzüldüm Allah şifa versin inşallah 🙏 Doğumum biraz zor geçti ama her şeye rağmen çok güzeldi suyum geldi apartopar kendimi hastane de buldum bebeğin kafası tam olarak da aşağı inmediği için biraz uğraştırdı bizi 1,5 saatin sonun da aldım kucağıma ebeler de ilgiliydi çok uğraştılar benimle. Allah inşallah size de hayırlı doğum nasip eder şimdi karşımda uyuyor o kadar güzel ki 🤍