Fundayakut Merhaba şöyle söyleyim hamileliğimin en başından itibaren sezeryan gerekli olmadığı sürece normal doğumu önerdi bugün de gittiğim de kontrolde bebeğin baş geliş ve normal olacağını söyledi olası bi durum olmazsa doğum zamanı gelince sizin için nededi peki Seyfettin bey