AyFa1608 Pelinglmez95 Allah razı olsun canım da kusura bakma seni korkutmak için demedim o illet yüzünden yaşadığımı anlattım sadece korkutup üzdüyseö özür dilerim. 23 haftayken korona oldum gelişimi 24 de kaldı 27 haftada geldiğimde ölü doğum yaptım