Bende oldum 1 haftada zor toparladım kendimi. Sonra kuru öksürük halsizlik kaldı. Yavaş yavaş geçti. C vitamini aldım ve eğer ağrım olursa parol içebileceğimi söyledi doktor. İçmedim ilaç kullanmak istemedim. Bol bol dinlendim. Bir de panik yapmayın sakin kalın grip gibi düşünüp iyileşmeye bakın, geçmiş olsun 🙋🏼♀️