Gamze_Krzl Zere_Sor İlk oğlumun ismi Ahmed Talha ikinci oğluma hamileyim Kaan olucak Allah’ın izniyle
Meyrakayra Yagmur2628 zeyd benimde çok hoşuma gidiyor ya ama t mi d mi yazarken okurken söylerken sorun olabilir anlaşılması yönünden dediler bilemedim
Gunay_18 mmerve26 benim oğlumun adı Melik 16 yaşına girecek çok nadir isimlerden.Bu arada 26 var sanki bi Eskişehir havası seziyorum🥰
mmerve26 Gunay_18 evet, bizimde hoşumuza gitti Melik ismi hemde dediğiniz gibii nadir isimlerden ☺️ Sezgileriniz de doğru Eskişehir bilim ☺️
Ozay89 Kızlık soyadim Özay❤️ ve ismini Özay koymaya karar verdik hem babasına hemde bana ait olduğunu düşündük bütün bebeklere uzun ömürler diliyorum ❤️
Elifffyusa İlk oğlum Mustafa Yuşa ikinci oğluma hamileyim Hüseyin sina düşündük ilk isimleri babalarımızın adı ama Sina yerine başka isim mi olsa karar vermedim farklı değişik isimde bulamadım Hilmi çok kararsız kaldım
Ozlemduman Zere_Sor İlk oğlumun adı Oğuz Ege ikincinin cinsiyeti daha belli değil ama erkek olursa şu an aklımda Ediz Efe var ikinci isim kesinlikle Efe olucak ama ilk isim için hala arayıştayım